SLIDER

[RECENZIJA] Lush From Dusk 'Til Dawn pločica za masažu

Jedan od božićnih poklona koje sam dobila je i Lush From Dusk 'Til Dawn masažna pločica. Još dok sam uz kavu i kolač nestrpljivo otvarala papirnatu vrećicu neznajući što je unutra, totalno me oborio miris! Svi mi volimo dobiti poklone, ali veselje je još veće kad osoba koja nas daruje baš nekako pogodi i pronađe nešto što možda nikad sami sebi ne bi kupili, a opet taj proizvod baš nekako vrišti naše ime. Kad sam izvadila taj stožac, moram priznati da sam bila malo zbunjena i pomislila 'A što ću s ovim čudom!?'. Istovremeno mi je pločica izgleda i ko svijeća i ko kolač, srećom tu je bila deklaracija. :D Ovo je ujedno i moj prvi susret sa ovakvim tip proizvoda, ali sigurno ne i zadnji.

Lush je još 2013. za Valentinovo izbacio ovu pločicu, a specifičan miris i oblik uopće nisu slučajnost. Naime, stožasti oblik je odličan za masažu svih dijelova tijela jer je jednostavno lakše i ugodnije umasirati proizvod nego sa nekom ravnom i plosnatom pločicom, dok stimulirajuća ulja jamče kako će osoba koju se masira ostati budna čitavu noć. Otud i ime same pločice. Kaže Lush da kako je pločica odličan i za seksualnu stimulaciju, al to prepuštam svakome da sam provjeri iz iskustva kao i je li naziv 'Od sumraka do zore' opravdan ili je samo marketinški trik. :D

Lush From Dusk 'Til Dawn masažna pločica ima 50 grama i košta 59 kuna. Prije nego sam prvi put koristila pločicu, pomislila sam kako će mi u ruci ostati samo vrh tog stožca dok se izmasiram od glave do pete. Zamislila sam si kako se topi otprilike jednako brzo ko sladoled. :D Al baš naprotiv! Pločica je fino maziva i umjereno topiva te se uopće ne troši tako brzo. Kako sadrži dosta ulja te kakao i karite maslac, jednostavno nemam potrebe dvaput prelaziti po istom mjestu jer ostane bogat uljni trag koji je dovoljno još malo umasirati rukom kako bi se bolje upio. Također nema šanse da se pločica raspadne ili postane gnjecava u ruci jer je tekstura stvarno kompaktna i pomalo voskasta. Na vrhu stožca je sitni shimmer koji je na mom primjerku nestao već nakon prvog korištenja, ali iskreno taj detalj mi i nije previše bitan. Možda na prvu cijena i jest nešto veća, ali imajte na umu kako je ovo baš specifičan proizvod koji će vam sigurno biti dovoljan za osam do deset korištenja. Htjela bih još napomenuti kako ovo nije onaj tip proizvoda koji ćete na brzinu nanijeti, još brže se obući i izjuriti van. Pločica ostavlja priličan masni film na koži kojem zaista treba vremena da se upije i najbolje ju je koristiti navečer na što i sam naziv asocira.

Sastojci Lush From Dusk 'Til Dawn masažne pločice:
Fair Trade organski kakao maslac (Theobroma cacao), Fair Trade shea maslac (Butyrospermum parkii), ulje moringe, Illipe maslac (Shorea stenoptera), miris (Perfume), ulje divlje slatke naranče (Citrus Sinensis), sicilijansko ulje limuna, prah korijena ginsenga, prah sjemenki guarane , prah lista ginka , *citral (*Citral),*limonen (*Limonene), *linalol (*Linalool), zlatni sjaj, *prirodno se pojavljuje u esencijalnim uljima

Kratko ću se osvrnuti i na sastav. Kao što vidite, pločica u najvećim koncentracijama sadrži čak tri maslaca i to kakao, karite i illipe maslac, koji nije toliko poznat ko prethodnici, a dobiva se od koštica ploda indijskog drveta te služi za omekšavanje kože i stvaranje zaštitnog filma. Maslaci pločici daju prilično čvrstu i voskastu teksturu. Ulja joj pak daju topivost u dodiru sa kožom te samu mazivost. Dosta je bogata i hranjiva. Spomenula sam na početku, ono što je mene definitivno najviše oduševilo je miris. Taj miris je takva divota da bih najradije imala istu takvu toaletnu vodu i špricala se njome cijeli dan. Ako je netko isprobao pločocu, ima predodžbu mirisa i zna neki sličan proizvod, nek slobodno napiše u komentarima. :) Iako miris ove pločice možemo svrstati u kategoriju citrusnih, on zapravo nema nikakve veze sa bezličnim citrusnim mirisima kakve najčešće nalazimo u proizvodima za tijelo, a čiji miris nekad povuče i na sredstava za čišćenje. Ovdje je u pitanju jedan oštar aromatičan citrusni miris, koji je podjednako i sladak i osvježavajuć. Najviše se osjeti slatka naranča, ali ima tu i neke egzotike za što su vjerojatno zaslužni ginseng, guarana i ginko koji skupa sa moringom ovaj proizvod čine posebnim. Miris se također dosta dugo zadržava na koži, ali i na odjeći te mogu reći kako me pločica pomalo podsjeća i na krute parfeme. Iskreno mogu reći kako mi je ovo jedan od dražih poklona koje sam dobila prošle godine jer definitivno spada u kategoriju nešto novo, nešto divlje.

Jeste li možda isprobali Lush From Dusk 'Til Dawn ili neku drugu masažnu pločicu? Imate li neku preporuku? :)

MARINA